Науково-аналітичний центр "Interprid"


Автошколы возле метро университет Вулкан.
Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Ядро загальної освіти
Природне запитанння: "И хто ж переміг?" Але ні аналізу позицій, ні висновку немає. До речі, одне із вправ, що психологи пропонують школярам для осмислення тексту, - це "антиципація змісту", інакше кажучи, передбачення, передбачення того, про що піде далі мова в тексті. У цьому випадку така вправа не допоможе, а логіка підведе.

Тобто вигадливий хід думок тих, хто створив цей документ, передбачити не вдасться. Далі нам у новому стандарті обіцяють "перехід від минимизационного підходу до конструювання утворювального простору на основі принципу фундаментальності утворення". У перекладі на загальнодоступну мову це означає, що в старому стандарті був обов'язковий мінімум змісту утворення ("наносити- мизационный підхід", розумієш!), а в новому - бери вище! - Фундаментальне ядро.

У чому відмінність одного від іншого, зараз розглянемо. А в преамбулі обіцяно, що обсяг знань, заданий Фундаментальним ядром, не розподілений по конкретних предметах. Заявлені також "цілісний погляд на зміст шкільного утворення" і "рішення проблеми межпредметных зв'язків" завдяки "узгодженню наукового змісту різних областей знання на етапі попередньої розробки".

Однак вивчення статті "Основні елементи наукового знання в середній школі" у розділі "Хімія" переконує, що всі перераховані вище прогресивні нововведення - не більш ніж декларація про благі наміри, якими вимощена дорога самі знаєте куди. Пояснювальна записка до розділу "Хімія" починається словами: "Шкільний курс хімії включає обсяг..." Виходить, усе- таки курс, і розподіл по окремих предметах, всупереч задуму авторів "Концепції", відбулося!

Мети вивчення хімії в школі майже не змінилися, хіба що замість "розвитку пізнавальних інтересів і інтелектуальних здатностей" пропонується "оволодіння методами наукового пізнання", а замість старого доброго "освоєння знань" у новому стандарті "формування подань".
Кіл. сторінок: 1 2 3 4
 
(c)2010 - Права захищені