Науково-аналітичний центр "Interprid"



Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Ядро загальної освіти
Не зрячи останнім часом стало модним "знаниевой парадигмі" протиставляти "компетентностный підхід". Починає здаватися, що слово "знання" стає чи ледве не лайливим. І хіба "розвиток інтелектуальних здатностей" не є однієї зі сторін особистісного росту? Чому ж його виключили із цілей вивчення хімії в школі?

Схоже, що правильна відповідь на це питання - "Просто так!". Немає також ніяких слідів "рішення проблеми межпредметных зв'язків". Виникає питання: а в чому ж принципова відмінність "основних елементів наукового знання" сучасного стандарту від "обов'язкового мінімуму змісту утворення" зі стандарту 2004 року? Відмінностей два. По-перше, "обов'язковий мінімум" був трьох видів: основної загальної освіти, повної середньої освіти на базовому рівні і його ж на профільному рівні.

У Фундаментальному ядрі цього поділу ні, а обсяг змісту являє собою щось середнє між базовим і профільним обов'язковим мінімумом. "Концепція Фундаментального ядра" обіцяла нам, що в нього не ввійде "архаїчний, малозначний і надмірно деталізований матеріал", а також "поняття, зміст яких не може бути досить популярно й повно розкритий школяреві".

Цікаво довідатися, що саме віднесено до цього категоріями? От кілька прикладів. У старому стандарті в якості одного з методів наукового пізнання було зазначене моделювання, а в стандарті другого покоління його немає (при цьому з метою вивчення хімії "оволодіння методами наукового пізнання" назване).

Дивно, але відсутній гідроліз неорганічних і органічних сполук. Але ж в ЕГЭ гідролізу присвячені два завдання (у частині Айв частини В), та й у завданнях частини З він зустрічається! Зате дещо додане: нукліди, радіонукліди, "мічені ати", період напіврозпаду (у розділі "Фізика" він теж є!)... Не буду стомлювати перерахуванням, додам тільки раціональне харчування (у розділі "Біологія" це "вимоги до повноцінного харчування"). Це тол ь-ь- до мене здалося, що ніхто не порівнював зміст предметних розділів "Основних елементів наукового знання"?
Кіл. сторінок: 1 2 3 4
 
(c)2010 - Права захищені