Науково-аналітичний центр "Interprid"



Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Ядро загальної освіти
Втім, є коштовні доповнення, що раніше отсутствовали в "Обов'язковому мінімумі змісту" по хімії. Наприклад, "Обумовленість властивостей речовин будовою". Це головна ідея курсу хімії, з її взагалі варто було б почати перерахування найважливіших хімічних понять і законів. Ще один потрібний знову доданий елемент змісту - це "Шкода, заподіювана наркотичними речовинами". У пункті "Теоретичні основи хімії" деякі елементи змісти чомусь наведені по двох разу.

Це "Щирі й колоїдні розчини", "Розчини газів, рідин і твердих речовин", "Гомологія й ізомерія - причина розмаїтості органічних речовин", а також "Концентрація розчину і її розрахунок". До речі, про концентрацію. Під "способами вираження концентрації розчинів" як у минулому, так і в новому стандарті мають на увазі не що інше, як масову частку розчиненої речовини в розчині.

Але масова частка розчиненої речовини й концентрація розчиненої речовини (саме розчиненої речовини, а не розчину!) - це різні фізичні величини, і плутати їх для укладача нормативного документа в сфері освіти неприпустимо, а тим більше неприпустимо другий раз наступати на ті ж грабли. Напевно адже по старому стандарті були зауваження від тих, хто розбирається в цьому питанні! Є й інші не цілком грамотні формулювання.

Наприклад, "Функціональні органічні сполуки". Малися на увазі, звичайно, "Функціональні похідні вуглеводнів" (або "Органічні речовини, що містять функціональні групи"). А от цікава фраза, який не було в старому стандарті: "Химическаяреакция - процес перебудови атомів у молекулі. Схоронність атомів у хімічній реакції". Що розуміється під "перебудовою атомів"? Атом змінює свою будову? У старій радянській програмі по хімії був рядок "Хімічна реакція з позицій атомно-молекулярного навчання" або щось подібне
Кіл. сторінок: 1 2 3 4
 
(c)2010 - Права захищені