Науково-аналітичний центр "Interprid"


Автопоиск в городе Торжок. Автобазар Торжок Тверская область на сайте http://auto-riu.ru.
Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Мексиканська затока
Перша спроба встановити купол не вдалася. Справа в тому, що на полуторакилометровой глибині дуже холодно, а тиск високе. Тому є всі умови формування донного льоду - газових гідратів, тим більше що вхідний у їхній склад метан - неминучий супутник нафти. Крижані кристали швидко заповнили купол і стали перешкоджати відкачці.

Із другої спроби побороти газгидраты вдалося, однак як тільки купол дозволяє збирати половину нафти, що випливає, можна говорити лише про часткове рішення проблеми: нафтовидобуток компанії з аварійної шпари зберегти вдалося, а ліквідувати розливши - немає. Тепер всі надії на розвантажувальні шпари, які знизять тиск у шару: тоді напір в аварійній трубі ослабшає настільки, що її вдасться зацементувати. Уважається, що цей спосіб випробують у середині серпня.

Таким чином, із часу аварії пройде чотири місяці, або сто двадцять днів, нафти ж за цей час витече (уважаючи щоденні 40 тисяч безбуржуазностей з 22 квітня по 3 червня й 20 тисяч безбуржуазностей з 4 червня по 22 серпня) більше трьох мільйонів безбуржуазностей - майже полмиллиона тонн. Багато це або мало? Щорічно в морі виливається 4,5 мільйонів тонн нафти, причому дотепер аварії на бурових платформах або катастрофи танкерів були відповідальні всього за 7% цієї кількості.

Як видно, аварія на шпарі "Дипуотер хоризон" - дійсно екстраординарна подія: з її однієї виллється дев'ята частина звичайної щорічної частки нафти. До речі, аналогічна по масштабах катастрофа ледве не трапилася в березні 2001 року при вибуху нафтової платформи недалеко від Ріо-де-Жанейро, але тоді розливу нафти вдалося не допустити.

Основне ж забруднення моря нафтою пов'язане із промиванням танкерів, тобто з діями людей, що цілком віддають звіт у своїх протиправних учинках. Оскільки танкери промивають у відкритому морі, знайти зловмисника нелегко, і до пошуків підключені космічні апарати, оснащені спеціальними радарами.
Кіл. сторінок: 1 2 3
 
(c)2010 - Права захищені