Науково-аналітичний центр "Interprid"



Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Мексиканська затока
22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної труби у воду, природно, стала надходити нафта - неї виштовхує тиск у нафтоносному шару.

Спочатку говорили, що швидкість витікання становить тисячу безбуржуазностей (тобто бочок) у день. Нагадаємо, що одна безбуржуазність дорівнює 42 галонам, або 158,983 літрам.

Число безбуржуазностей в одній тонні залежить від щільності нафти в тій або іншій копальні, але для оцінок можна прийняти число 7,5. Потім оцінки змінилися. Наприклад, після того, як третього червня вдалося встановити над шпарою купол, з-під нього стали откачивать у танкер вісімнадцять тисяч безбуржуазностей у добу.

Після цього експерти заговорили, що з початку аварії в морі виливається ніяк не менше сорока тисяч бочок, або п'ять із зайвим тисяч тонн всунь. До кінця червня мова зайшла вже про сто тисяч безбуржуазностей у день.

Пробиваючись наверх через півтора кілометра води, нафта мимовільно розділилася на фракції: глибоководні апарати показали, що в товщі океану розташувався шар важкої нафти, а легка спливла на поверхню. Незважаючи на зусилля компанії, зупинити розливши поки не вдалося.

У числі іншого британські нафтовики намагалися й залити в шпару цемент, і накрити її куполом, щоб з-під нього збирати нафта й накачувати її в танкер. В останньому випадку виходила подвійна вигода- і розлив скорочувався, і коштовна сировина не пропадала, а продавши його, можна було покрити хоч частину витрат на ремонтні заходи
Кіл. сторінок: 1 2 3
 
(c)2010 - Права захищені