Науково-аналітичний центр "Interprid"


Свежая информация валидация gmp у нас на сайте.
Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Утворення й медицина
Повернемося до нового стандарту. Важливо додати, що у вимоги до результатів освоєння загальноосвітніх програм тепер включаються не тільки спеціально-предметні дії, як раніше, але й особистісні результати, і метапредметные, тобто загальнавчальної, надпредметні, дії.

Одним з результатів утворення заявлений особистісний ріст учня, що неможливо оцінити за допомогою підсумкового іспиту в який би те не було формі. Розмова про те, що особистісний ріст учня є метою загальної освіти, психологи ведуть, здається, починаючи з 80-х років минулого століття.

Нарешті це буде закріплено законодавчо. Серед іншого в стандарт включений і розвиток цивільних якостей особистості. Цікаво, як їх будуть розвивати? Не по чи методиках ідейно-виховної роботи в радянській школі? Так чи інакше, але тепер держава знову буде жадати від школи не тільки навчання, але й виховання. Будемо сподіватися, що вчителі виховувати ще не розучилися. Як бачимо, психологи внесли великий вклад у розробку нового стандарту.

И він відбитий в одній із книг серії "Стандарти другого покоління". Вона називається "Формування універсальних навчальних дій в основній школі: від дії до думки". Автори книги - учені й викладачі факультету психології МГУ, фахівці в області вікової й педагогічної психології. Треба думати, це і є одна з робітників
груп по розробці стандарту.

Керівник - Олександр Григорович Асмолов. У групу (вона ж колектив авторів книги) входять такі знамениті психологи, як Ніна Гаврилівна Сапмина й Галина Василівна Бурменская. Не дивно, що їхня книга на тлі інших видань тієї ж серії вигідно відрізняється інформаційною насиченістю, науковою обґрунтованістю, конкретністю рекомендацій. Це посібник для вчителя, як мені здається, не має аналогів. Тут у стислій формі викладені поняття й ідеї різних областей психології - вікової, педагогічної, когнітивної, психології особистості.
Кіл. сторінок: 1 2 3 4 5
 
(c)2010 - Права захищені