Науково-аналітичний центр "Interprid"


Carku epower-21 купить пусковое устройство carku.
Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Утворення й медицина
Вийшов такий психологічний лікнеп для вчителя (не хочу обвинувачувати вчителів у психологічній безграмотності, просто знання ніколи не шкідливо обновити й поповнити). Це потрібно для розуміння "програми формування універсальних навчальних дій", створеної колективом психологів у рамках стандарту. Вам цікаво знати, що це за універсальні навчальні дії (УУД)? Це, попросту говорячи, такі дії, володіння якими дає можливість учитися самостійно.

Тут звичайно розроблювачі програми формування УУД приводять як ілюстрація притчу про те, що можна нагодувати голодного, піймавши для нього рибу, а можна дати йому вудку-нехай сам ловить, і тоді голодним уже не буде ніколи. От і школа може нафаршировать мозок учня знаннями, а може навчити його здобувати знання самостійно. Властиво, завдання "учити вчитися" уже ставилася в педагогіці в 80-х роках, але тепер психологи нарешті пояснюють учителеві, як це потрібно робити.

И в двох-трьох словах цього не перекажеш. Універсальні навчальні дії групуються в чотири блоки: особистісні, регулятивні, комунікативні, пізнавальні. У книзі приводиться перелік навчальних дій кожного із цих видів, розкриваються їхній психологічний зміст і умови розвитку. Це робиться на основі психологічного портрета підлітка, з обліком його вікових особливостей. І нарешті, даються рекомендації з розвитку навчальних дій різних видів.

Наприклад, обговорюючи проблему навчальної мотивації школярів, автори-психологи застерігають учителів від надмірної стимуляції інтересу дітей за допомогою "рясної наочності, музичного й художнього оформлення" уроку. Виявляється, ще Сухомлинский попереджав про неприпустимість перетворювати урок літератури в концерт. Крім усього, приводяться зразки завдань і вправ, у ході яких відбувається розвиток навчальних дій різних видів.

У тім-те й цінність цього посібника: замість декларацій, що призивають "піти туди, не знаю куди", пропонується теоретично обґрунтована програма й намечаются шляхи її здійснення. Але це не виходить, що діяльність учителя розписана в ній, як в інструкції з виконання фіззарядки - "роби раз, роби два, роби три!". Це було б, напевно, навіть нудно. Все-таки професія вчителя творча! І новий стандарт не позбавляє його права на творчість. Учителеві має бути осмислити програму й придумати, який внесок і який образ може він внести в її виконання.
Кіл. сторінок: 1 2 3 4 5
 
(c)2010 - Права захищені