Науково-аналітичний центр "Interprid"



Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Утворення й медицина
Не всі навчальні дії можна сформувати тільки в ході уроку, і не завжди це вдається зробити на уроці хімії, фізики або біології. Якісь із наведених вправ уписуються в контекст гуманітарних дисциплін, деякі тренінги рекомендується проводити "під керівництвом психолога" (і, імовірно, у поза навчальний час). А інші завдання хоч і рекомендовані для уроків естественнонаучного циклу, але якось не дуже для цих уроків придатні. Наприклад, в одному з таких завдань потрібно для початку прочитати учням текст про п'ятикласника Петю, що намалював Годзиллу...

При всій хитромудрості не можу придумати тему уроку, на якому такий текст буде виглядати природно. Втім, учитель може на базі запропонованих вправ створювати свої. Із усього перерахованого зрозуміло, що формувати універсальні навчальні дії повинна вся система роботи школи.

Але не зле було б приєднатися й батькам-вуж хворий справа важливе. Якщо ви хочете зрозуміти, як це можна зробити, читайте книгу "Формування універсальних навчальних дій в основній школі: від дії до думки". Справедливості заради потрібно сказати, що є зовсім дрібні недоліки: у довгому списку літератури Пиаже фігурує двічі - як Жан Пиаже і як Пиаже Ж., а ініціали Лева Петровича Доблаева на одній зі сторінок дані з помилкою.

Це, однак, не применшує достоїнств книги як глибокої, сумлінної праці, підсумку багаторічної роботи. Чочого, на жаль, не скажжеш про дв інш книги серії "Стандарти другого покоління". Мова йде про "Фундаментальне ядро змісту загальної освіти" і "Зразкових програмах основної загальної освіти. Хімія". Отже, педагогічний новояз збагатився ще одним чудовим терміном: "Фундаментальне ядро змісту загальної освіти".
Кіл. сторінок: 1 2 3 4 5
 
(c)2010 - Права захищені