Науково-аналітичний центр "Interprid"



Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Утворення й медицина
Як затверджується в преамбулі до документа, він з'явився в результаті "нових соціальних запитів, що відбивають трансформацію Росії з індустріального в постіндустріальне (інформаційне) суспільство". Отож чому в нас заводи й фабрики позакрывали! Ми вже, виявляється, не індустріальне суспільство, і виробництва (крім видобутку корисних копалин, розуміє) нам не потрібні! На основі "Фундаментального ядра змісту загальної освіти" будуть створюватися навчальні плани, програми, учбово-методичні матеріали й посібники.

Для цих цілей у документі, опублікованому в 2009 році, приводяться, по-перше, "основні елементи наукового знання... призначені для обов'язкового вивчення в загальноосвітній школі" (свій перелік по кожній предметній області), і, по-друге, універсальні навчальні дії, про які докладніше розказане вище. В 2010 році випущене друге видання базового документа, у якому з'явився ще й третій (вірніше, тепер уже перший) компонент - стаття "базові національні цінності". У ній повідомляється, що процес утворення містить у собі не тільки навчання, але й виховання.

Втішно, що серед "традиційних джерел моральності" названа й наука. Повернемося, однак, до преамбули, гордо іменованої "Концепція Фундаментального ядра змісту утворення". Уважне читання цього тексту-заняття стомлююче, тому що думка грузне в селевому потоці слів
Кіл. сторінок: 1 2 3 4 5
 
(c)2010 - Права захищені