Науково-аналітичний центр "Interprid"



Проблеми екології й еволюції Проблеми екології й еволюціїНаприкінці березня 2010 р. учені Інституту проблем екології й еволюції ім. А.Н. Северцова РАН повернулися з комплексної...
Психічні хвороби Психічні хворобиКерівник лабораторії психофармакології Наукового центра психічних хвороб РАМН, доктор медичних...
Аварія на Саяно Шушенской ГЕС Аварія на Саяно Шушенской ГЕСУлітку 2009 р. увесь світ облетіла новина про аварію на Саяно-Шушенской ГЕС. У чому причина що произошли?...
Контакти Київ, Серебрякова пр-д, 8
+8 (044) 973-59-00 тіл
+8 (044) 973-20-85 факс
Енергозберігаючі лампочки Енергозберігаючі лампочкиЗараз активно обговорюється проект, відповідно до якого всі звичайні лампочки передбачається замінити на енергозберігаючі. Може, це й дасть економію електроенергії, але все буде зовсім не так райдужно, як нам наполегливо намагаються...
Мексиканська затока Мексиканська затока22 квітня 2010 року в Мексиканській затоці в берегів американського штату Луизианы трапилася катастрофа: вибухнула нафтова платформа копальні компанії "Бритиш петролеум" з романтичною назвою "Дипуотер хоризон" (глибоководний обрій). З обірваної...
Проблеми математичного утворення
Перший випадок говорить про те, що так само однозначно задані взагалі всі елементи цієї фігури, які можна визначити різними способами. Другий же порушує питання про те, що елемент, що підлягає визначенню, однозначний для всіх різних варіантів фігури. Це доводить, що школярів, та й студентів, насамперед необхідно навчити розуміти суть розв'язуваної ними завдання

Варто також відзначити, що в останні роки неодноразово підкреслювалося, що при викладанні математики й інших дисциплін у школах ставка буде робитися на комп'ютеризацію процесу навчання. Незважаючи на незаперечні достоїнства такого методу навчання, він таїть у собі й більшій небезпеці з тієї лише точки зору, що комп'ютер найчастіше не стимулює розвиток що вчиться, але лише спрощує рішення того або іншого завдання. Переходячи до питання про роль математики у вищих навчальних закладах, необхідно в першу чергу відзначити розривши між шкільним і професійним утвореннями.

Реформи останнього років в основному зачіпали кожну із цих структур окремо, не з огляду на того, що математичне утворення - єдина система, і зміна однієї лише її частини не змінить цілого. Як уже говорилося вище, одне з найважливіших завдань при викладанні математики у вищих навчальних закладах - створення єдиної, строгої мови для інших технічних наук.

Без математики неможливо уявити собі все сучасне природознавство й насамперед фізику, хімію, біологію, медицину. В існуючій системі утворення в Росії особливо підкреслюється взаємопроникнення різних дисциплін. Якщо на перших курсах відбувається освоєння абстрактної математики як необхідної мови, то на старших курсах з'являються такі предмети, як математична фізика, математичне моделювання, статистична фізика й т.д.

Проте протягом останнього років складається ситуація, багато в чому схожа із проблемою розриву між середнім і вищим утворенням. Це питання професійного працевлаштування. Як ми вже відзначали, ціль вищого навчального закладу - підготовка фахівців у тих або інших областях з метою наступного їхнього працевлаштування. Однак, не секрет, що лише деякі вузи нашої країни можуть похвастатися тим, що досить великий відсоток їхніх випускників працює за спеціальністю.

И проблема залишається колишньої: необхідно розглядати математичне утворення як єдине ціле, що включає в себе не тільки шкільне й професійне утворення, але й наукові інститути й підприємства, яким зараз найчастіше доводиться заново навчати фахівців, що прийшли до них. Математика як система мислення. Підняті питання дозволяють розглядати математику не просто як науку, але як універсальну систему, спосіб мислення, необхідний у контексті всього наукового знання.
Кіл. сторінок: 1 2 3
 
(c)2010 - Права захищені